Am învins facebook!

logo facebook, imagine preluată de pe google images via seeklogo.netCred că era una din cele mai mari prostii care le-am făcut vreodată: să îmi fac cont pe facebook... ca mai apoi să devin dependent de el. Ha! Pe 19 decembrie 2011 am reuşit să închid şi să şi şterg definitiv contul meu de facebook. Prin acest mesaj declar celorlalţi bloggeri că dacă vor opta să renunţe la porcăria numită facebook vor avea următoarele efecte:

- îţi dai seama ce îţi mânca timpul preţios care trebuia să îl dai Domnului şi nu unei reţele de falsă socializare

- îţi dai seama de timpul pierdut în favoarea unui sistem în loc să petreci timp cu familia şi cu cei dragi

- îţi dai seama că acum eşti liber şi nu mai eşti robul şi dependentul sistemului facebook.

Aşadar, pot să declar şi să strig tare: urăsc facebook!

PS. Ca să vă mărturisesc ceea ce m-a determinat să îmi şterg şi să renunţ definitiv la contul meu de facebook vă dau mai jos şi motivul:

- o dată am scris ceva pe wall la mine şi aşteptam un feedback de la prieteni; ulterior am văzut că ei răspundeau dacă aveau chef, sau după mult timp, sau poate nici nu răspundeau; cineva a răspuns într-un final şi a spus, citez, "who gives a shit about what you write on facebook?" - lucrul ăsta s-a adeverit, şi aşa şi este.

- al doilea motiv care m-a determinat să renunţ definitiv la facebook este că nu are buton de DISLIKE. Daca ai la o poza sau articol doar like-uri înseamnă că cine a creat acest sistem este un manipulator... de ce să aprob ceva care nu sunt de acord? Unii poate vor spune, nu trebuie să dai like daca nu îţi place. Era bine să fie DISLIKE să ştie persoana respectivă că nu îmi plăcea ceea ce postase, etc.

- un alt motiv care m-a determinat să biruiesc facebook-ul a fost că mi-am dat seama de ceea ce este în spatele său: o echipa de oameni care fac bani din timpul pe care noi, userii, îl pierdem acolo. De ce să nu facem şi noi bani că suntem userii lor? Aşa că mi se pare o aberaţie acum toata ideea de sistem de socializare, oricum ai vrea să îl numeşti.

Cât despre alte site-uri de socializare.... am păstrat tweeter... deşi nu mai postez mare lucru acolo, urmăresc pe alţii care postează chestii interesante de pe site-urile lor... şi uite aşa o să închid şi contul ăla curând...

Vă doresc tuturor un an nou fericit şi să vi se deschidă ochii! 




Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.