Lucruri de care scapi cam greu în viaţă

Sunt anumite lucruri şi persoane de care scăpăm cam greu în viaţă. Câteva dintre ele poate o să vi se pară banale, dar sunt realitatea aspră cu care ne confruntăm. V-aţi simţit vreodată atacaţi personal, emoţional, psihic de anumite persoane sau circumstanţe? Aţi încercat să scăpaţi, să vă debarasaţi, să vă eliberaţi de acestea?

În acest articol vă prezint câţiva din "duşmanii" noştri de care scăpăm mai greu uneori, o mare parte din acest articol este scris cu tenta propriei mele experienţe, care sper să dea o notă de edificare personală pentru fiecare. :)

Iată mai jos persoanele şi lucrurile de care scăpăm mai greu în viaţă:

1. Martorii lui Iehova - dacă le dai un deget, îţi iau toată mâna. Am fost vizitat la birou de câteva persoane de la această sectă. Le-am spus că îi cunosc, că sunt de la "Turnul de Veghe", şi au fost foarte impresionaţi. Ştiam că aşa trebuie să îi abordez, şi nu cu termenul de "Martori", cam cum ne-ar spune-o nouă ortodocşii, "pocăiţii". Le-a plăcut că i-am gâdilat,şi le-am luat cartea care mi-au oferit-o.

Peste câteva săptămâni au venit cu partea a doua.

Apoi au venit cu alte carţi.

Eu le luam. După ce ei plecau (că eram ocupat), le puneam în gunoi. Ştiam că Turnul lor de Veghe nu are acoperire în zona gunoiului meu, şi aşa le-am creat lor speranţe deşarte.

Problema care a apărut a fost că ei nu mai încetau să mă lase în pace. Credeau că eu chiar citeam cărţile şi revistele lor prosteşti, dacă nu chiar inutile. Într-un final le-am spus că am Biblie, că o citesc şi că sunt ocupat. De atunci nu prea au mai călcat pe la mine. Şi dacă vor veni, le voi ruga să îmi dea voie să fac o rugăciune de exorcizare, să scap de ei pe veci!

2. Agenţii de vânzare de la RossaBooks.ro. Îi ştiţi? Nu îi ştiţi? O să îi întâlniţi în mod sigur!

Într-o zi o astfel de agentă a venit să mă viziteze, imediat după ce au trecut sărbătorile de Crăciun. Avea cu ea nişte cărţi interesante pentru copii, care de Crăciun ar fi fost un cadou interesant. I-am spus asta. Nu a avut să îmi lase o carte de vizită, dar mi-a lăsat un nume, adresa lor de internet şi un telefon de contact.

Peste o săptămână, dacă nu chiar mai mult, o echipă de 2 agenţi de la ei au venit să mă viziteze iar. Aceleaşi cărţi, şi altele, preţuri super interesante. I-am refuzat politicos, invocând scuza că a lor scumpă colegă nu a venit la timpul potrivit şi la momentul potrivit şi că a expirat momentul pentru mine.

Apoi au apărut alţi. Cred că aveau deja făcut un fel de profiler în dreptul numelui meu, a locaţiei unde mă tot vizitau, şi într-un final m-am luat de ei, "băi, voi sunteţi chiar mai exagerat de activi comparat cu Martorii lui Iehova!" Nu era o laudă, dar nici o ofensă pentru ei. Ei vroiau să le cumpăr cărţi, eu nu vroiam să îmi irosesc banii pe ceva de care nu aveam nevoie. Le-am dat o idee însă, să meargă la alţii şi să înceapă o colaborare, noi vă dăm cărţi cu atât, dacă sunteţi recomandaţi de cutare firmă, etc. Se pare că ar fi prins ideea, iar eu cred că am făcut greşeala să le-o ofer gratis. Sper să nu mai dau de ei, voi cere eu bani de la ei să răsfoiesc cărţile lor. Deja m-am săturat de ei!

3. Spammerii. De ăştia nu scapă nimeni. Singura modalitate de a scăpa de spammeri este să îţi ştergi contul de email şi când dai mesaje la prieteni care au mailurile şi computerele infectate, să îţi ascunzi cumva adresa de email, numele, etc. Dar asta e mai greu de făcut şi nu pot să divulg aici astfel de conţinut "annonymous". :)

De spammeri avem parte din toate părţile. Au început să abuzeze de adresele noastre de email chiar şi cei cu intenţii sfinte, vor să-şi propage ideile, să-şi vândă cărţile, profeţiile (despre asta însă urmează un alt articol curând), etc.

4. Păcat. De păcat scăpăm cel mai greu! Suntem născuţi în păcat, aşa cum scria şi David. Singura noastră scăpare din păcat este ori să trăim o viaţă de sfinţenie deplină, non-stop, izolaţi de orice care ne-ar putea ispiti, ori să ne transmutăm în veşnicie. Aici chiar şi gândul nostru ne poate duce în păcat, aşa că trebuie să fie foarte greu să scăpăm de el.

Probabil că ar fi mult mai multe lucruri de care scăpăm mai greu în viaţă. Cele de mai sus sunt doar câteva sugestii personale. Sper şi cred că fiecare dintre noi încearcă să se debaraseze de ceea ce este rău, ameninţător, necurat pentru noi. Atunci când încetăm să mai luptăm în viaţă, e ca şi când suntem morţi. Şi cine dintre noi vrea să stea printre morţi? Faceţi-mi un bine şi nu mai fiţi sâcâietori şi lăsaţi pe oameni în pace, nu îi mai tot agitaţi cu tot felul de lucruri care nu au valoare. Fiecare are dreptul de decizie, de libertate, de viaţă. De ce să ajungi în iad pentru că nu ai putut pune pe cineva pe calea vieţii veşnice că tu ai fost de fapt o piedică pentru acea persoană? Reflectaţi, comentaţi, toate cele bune să rămână cu noi cu toţi. :)

Încolo, frații mei,
tot ce este adevărat,
tot ce este vrednic de cinste,
tot ce este drept,
tot ce este curat,
tot ce este vrednic de iubit,
tot ce este vrednic de primit,
orice faptă bună,
și orice laudă,
aceea să vă însuflețească. (Filipeni 4:8, VDC)




Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.