Oglindă, oglinjoară, cine are cel mai frumos păr din ţară?

Aseară am reuşit să revedem împreună cu familia filmul "Mirror, Mirror" (2012). Julia Roberts, care interpreta rolul reginei din film, nu avea probleme de sănătate, financiare, ea avea o problemă de... frumuseţe. Într-un final a reuşit să realizeze - în calitatea de regină rea ce era, după rolul care şi l-a ales în acest film despre "Albă ca Zăpada şi cei şapte pitici" (dacă nu aţi reuşit să vedeţi acest film deja) - că orice lucru în viaţă necesită un sacrificiu.

Astăzi mi-a revenit în memorie filmul, atunci când mă gândeam la ceea ce aveam să vă scriu în această nouă postare. Încă nu am descoperit cine ar fi inventat oglinda (deşi apa oricărui râu reflecta chipul celui care o privea - şi noi folosim termenul "mă oglindeam în apă..."), sau dacă au descoperit-o oamenii pe parcursul istoriei, îmi dau seama că este unul din lucrurile pe care îl folosim zilnic. Cel puţin femeile nu cred că ar putea trăi fără o oglindă. Sunt sigur că veţi aproba această afirmaţie, fie că sunteţi bărbat sau femeie. :)

Şi ceea ce nu prea am înţeles încă în profunzime este de ce o femeie trebuie să se uite aşa de mult într-o oglindă, să se aranjeze, înainte să iasă din casă (!!!!). În această postare voi încerca să găsesc răspunsul la întrebarea fără răspuns, "căte fire de păr ai în cap?", din care vor deriva alte întrebări la care aşteptăm încă răspunsuri.

Deşi o oglindă nu poate să te ajute să-ţi numeri firele din păr, şi nici dacă te-ai tunde zero, şi apoi să iei firele "la mână", să le numeri, cred că singurul care cunoaşte numărul lor este doar Dumnezeu; Evanghelia după Matei îl citează pe Mântuitorul Hristos, care spune, "Cât despre voi, până şi perii din cap, toţi vă sunt număraţi." (Matei 10:30)

Dacă toţi perii din capul nostru sunt număraţi, de ce cade părul din capul nostru (atunci când cade, desigur, nu când ni-l smulg alţii sau ni-l tăiem noi la vreun frizer/coafor)? Nu pretind că aş fi un expert în tratarea problemelor părului, dar oriunde m-aş întoarce, cam toţi din jur au ceva legat de părul lor! Unul are părul cam des, altul are părul prea rar, unul are părul cu despicături, altul are părul degradat, la unii auzi că se plâng că nu le place părul propriu, alţii că vor să şi-l facă creţ - putem continua la nesfârşit cu lista noastră...

Îmi amintesc de "păţania" unui amic de al meu, care a constatat, în fragedă tinereţe, că pierdea cam mult păr din cap, şi încerca să remedieze această problemă. Era tânăr şi... chelirea era deja o problemă la el. Cei mai apropiaţi prieteni ai lui - care aveau păr din belşug, ce-i drept - s-au oferit să-i facă "donaţii" de păr, şi au şi găsit modalitatea cea mai simplă de implantare a acestuia în capul lui... cu nişte "cuişoare". Desigur că el nu a acceptat ideea, însă gluma lor a rămas ceva memorabil.

Nici eu nu stau prea bine cu părul din cap, pentru că am încercat şi eu să mi-l fac mai des, şi nu a mers cu metodele folosite de mine. Soţia mea vrea şi ea să aibă un păr mai bogat, mai frumos, să nu mai vadă fire de păr în piaptănul cu care se perie zilnic. Fetiţa mea, când o pieptănăm dimineaţa, înainte de a merge la şcoală, are părul încâlcit.... Offff.... Ce simplu ar fi fost să mergem la o oglindă şi, printr-un farmec, să putem să ne dorim un păr fără probleme, să arate frumos, şi apoi să putem merge mai departe, la şcoală, la servici, în treaba noastră.

Stăm pe gânduri uneori şi ne gândim că un abonament la un coafor nu poate rezolva tot timpul "problema" părului nostru, fie că vorbim de cădere, despicare, încâlcire sau decolorare. Mă gândesc acum la ce făceau strămoşii noştri atunci când vedeau că părul lor nu era "mişto", sau poate trebuiau să meargă la o nuntă, la o întâlnire, la orice ocazie plăcută sau neplăcută din viaţă... şi toată lumea te judeca după felul cum arată părul tău - cel puţin la femei. La bărbaţi poate că e mai simplu, dar dacă stăm să ne uităm mai bine... nu este simplu deloc.

Oglinda ne dă de gol aparenţele noastre "neplăcute". Ce e de făcut atunci? Să căutăm o oglindă fermecată? Logic că nu, ea face parte din tărâmul basmelor, a fanteziilor, a lumii imaginare. Trebuie să încercăm şi să ne tratăm cu ceva care au mai folosit şi alţii şi a funcţionat. Cred că cea mai bună reclamă la un anumit produs este vorba din gura unui prieten sau un cunoscut de al nostru, care a experimentat pe părul său - de data asta nu mai e pe pielea sa, vorba românească - un anumit produs. Apoi ne va stârni şi nouă curiozitatea şi, de ce nu, să începem şi noi să testăm şi să folosim acel produs.


În luna mai 2011, am avut ocazia deosebită să particip la un info-trip pe litoralul românesc, şi am ajuns în una din zile şi în Eforie Nord, la Hotel Europa, care are în componenţa sa unul din centrele SPA cele mai renumite din ţara noastră. Acolo vin oameni din toată lumea să se trateze pentru diferite probleme de sănătate. Mai sus, în cele două fotografii, am fost cam singurul din grup care a avut îndrăzneala să pună mâna pe produsele de înfrumuseţare şi îngrijire din acest SPA, şi le spuneam la celelalte fete din grup, "fetelor, de aşa ceva aveţi nevoie", deşi acele tuburi erau... goale.

Acolo a fost primul meu "touch" cu produsele de la Farmec, fără să îmi dau seama că eu trebuia "să pun mâna" şi să-mi achiziţionez produse pentru păr (în poză sunt tuns scurt pentru că mă aşteptam să fie cald, şi când am părul mare, transpir... şi am părul des, dar despre asta v-am mai spus o dată, nu?).

Poate cei de la Farmec vor "vizita" centrul SPA de care vă vorbesc şi vor pune la dispoziţia vizitatorilor şi o secţiune de unde se pot cumpara, pentru acasă, produsele de la Farmec. Ce este Farmec de fapt? Nu, nu este vorba de o formulă care să o rosteşti zilnic în faţa oglinzii pentru a economisi timp atunci când trebuie să ajungi undeva - şi eu mereu trebuie să o aştept pe soţia mea iubită să se aranjeze, şi la păr stă cel mai mult, credeţi-mă! - deşi probabil că o atitudine pozitivă ajută la înlăturarea stresului, a presiunii şi implicit a efectelor care duc ulterior la căderea părului. Uneori oglinda te poate ajuta să-ţi refaci starea personală, chiar dacă îţi arată cum eşti, şi după ce ai plecat din faţa ei... ai uitat cum arătai. Farmec este o companie care se axează pe frumuseţe. Cred că această sumarizare spune multe lucruri. Ei sunt cei care îşi zbat timpul şi cunoştinţele lor pentru a produce pentru noi momente fără stres, fără presiuni, în care să putem zâmbi. Produsele lor sunt rezultatul unor practici corecte de îngrijire personală. Una din cele mai bune produse ale lor, pe care aş dori să le testez şi eu acasă - asta pentru că centrul SPA de la Hotel Europa este cam departe de mine - este setul Gerovital Plant Tratament (foto alăturat), care se adresează atât femeilor cât şi bărbaţilor (chiar dacă poza este cu o femeie, nu vă speriaţi, nu am greşit produsul).

Numele spune ceea ce face: tratează modificarea în timp a caracteristicilor părului, căderea şi îngrăşarea părului în perioada de creştere. Cred că fiecare dintre noi am fost obişnuiţi să cumpărăm produse care se axeză pe rezolvarea problemelor aparente în exterior la noi (cum ar fi apariţia mătreţii, sau uscarea şi deteriorarea părului), dar nu tratăm şi sursa acesteia. Ne mulţumim să luăm un şampon simplu contra mătreţii, sau pentru păr uscat, şi nu ne dăm seama că, de fapt, trebuia să adăugăm la produse şi o cremă care se ocupă de remedierea scalpului, a vitaminizării firelor de păr şi altele de acest gen.

Personal cred că aş vrea să încerc kit-ul de regenerare al părului, şi soţiei mele cred că i-aş propune kit-ul de anticădere păr. Sau cred că am încurcat kit-urile. Eu am părul cam des... şi ea descoperă fire de păr în piaptăn. În orice caz, data viitoare, după ce testez produsele de la Farmec, nu o să mai spun, precum am zis în poza de mai sus, "fetelor, de aşa ceva aveţi nevoie!", cu siguranţă că voi spune şi amicului meu cu "chelie" şi "ideea de implanturi prin cuie" că merită un "Farmec". Adică un set Gerovital Plant Tratament, desigur! :)

Într-o zi o să ne trezim şi o să privim în oglindă, şi vom spune oglinzii: "Nu-i aşa că am părul cel mai frumos din ţară?"

Important este să ne găsim cu toţi tratamentul de care avem nevoie, să îl înţelegem, să îl folosim şi să spunem şi altora de efectele minunate care le-am experimentat. Vă recomand aşadar pagina de facebook a companiei Farmec: https://www.facebook.com/farmec.company şi o puteţi urmări şi pe Twitter la @farmec. Nu uitaţi să vizitaţi site-ul lor la www.farmec.ro, unde veţi găsi mai multe informaţii despre produsele prezentate mai sus. Şi dacă aţi folosit deja produsele lor, lăsaţi un comentariu mai jos. Mulţumesc!

Notă: Această postare a fost scrisă pentru SuperBlog 2013. Fotografia din această postare este realizată de Harry Vorsteher/Corbis, toate drepturile rezervate.





Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.