Stors... dar bun până la urmă

De câte ori aţi avut ocazia plăcută, sau poate neplăcută, să daţi de cineva care vă "vinde" cea mai bună reţetă de slăbire, de trăire "bio", "eco", "live", şi ce altceva mai vreţi voi?

Personal am avut ocazia să cred pe "cineva" (şi mă mir încă, cum am putut face aşa greşeală!!!) şi să ajung într-un final să fiu băgat într-un sistem de multi-level-marketing... care m-a slăbit mai mult la buzunar decât fizic, fie că mă refer la masa musculară, abdomen, sau masa fizică. Da, de mine e vorba acum! Şi culmea, produsele din acel sistem erau toate naturale!

Am ajuns să scad în greutate după ce am terminat prima "cură", ca mai târziu să observ că tot ceea ce am dat jos... s-a pus înapoi, nu ştiu cum. E drept, nu am avut un stil de viaţă foarte sănătos, probabil şi datorită faptului că aveam - şi mai am încă - un program de lucru care nu prea îmi face bine din punct de vedere al metabolismului. Cel mai mult am slăbit însă... la buzunar. Nu ştiam ce anume îmi lipsea, şi toţi veneau cu tot felul de idei care necesitau diverse investiţii în diverse sisteme. Deşi toate aveau ceva legat cu lucruri din natură, nici unul din aceste sisteme nu punea accentul pe ceea ce este în natură, ci pe planul şi tehnica financiară. Unii au ajuns să se îmbogăţească din ceea ce cumpărau alţii înscrişi sub ei, în loc să spună la oameni că de fapt trebuie să renunţăm la alimentaţia sintetică şi să trecem la o alimentaţie echilibrată, naturală, plină de fructe, legume şi vitamine! Oare de ce aflăm toate veştile bune doar după ce ne-am îmbolnăvit?

Într-o dimineaţă m-am trezit cu dureri intestinale - aşa credeam eu atunci - şi logic, cum e obişnuit tot românul, am început să iau o pastilă pentru digestie. Nici un rezultat! Nu se ameliora nimic din starea mea atunci! Eram frustrat, durerile creşteau. Am mers la lucru - nu pot să îmi imaginez nici în ziua de astăzi de ce am făcut-o, dar regret acum şi vă scriu şi vouă, să nu faceţi ca mine, bine? - şi după ce am mai luat şi un calmant, mi-a "picat fisa" că trebuia să sun la 911, pardon, la noi era atunci numărul de urgenţe de la salvare (care nu îl mai ştiu cum începea), nu 112 ca acum. Salvarea a venit după 30 minute, şi nu era de la Smurd, deci nu am ce să reproşez nimănui, atâta timp cât a venit cât încă mai eram în viaţă... M-au controlat, şi apoi au tras concluzia că am ceva la rinichi... A doua zi am mers la medic, tratament, concediu medical, şi.... multe lichide.

Ce-i drept, nu am fost inspirat, cum aş fi acum, să dau o căutare pe net să caut ceva oferte la ceva care să-mi ajute starea mea, am început pur şi simplu să las doar cafeaua de la micul dejun, şi să beau ceai, sau apă. Ceaiul parcă îl beam fără zahăr. Nici măcar apa nu o beam filtrată! Doctorul de familie chiar mi-a recomandat să beau... bere, că ajuta la eliminarea pietrelor, nisipului din canalul de la rinichi spre... spre eliminare la toaletă! Nu ştiu termenii medicali, aşa că vă scriu simplu să pricepeţi, bine?

După circa doi ani au început durerile în cealaltă parte a organismului. De data aceasta am simţit şi am ştiut că e o "mişcare tectonică internă" şi am luat calmante pentru dureri, şi... am făcut aceiaşi greşeală, să merg la lucru.

Muream de durere, în timp ce la biroul unde lucram trebuia să mă scuz, la fiecare persoană cu care dădeam ochii, că nu mă simt bine... şi altele de acest gen. În jurul prânzului am sunat la 112 - acum funcţiona acest serviciu - şi salvarea a făcut 3 ture pe lângă mine, până să ajungă într-un final la mine! De data aceasta am solicitat eu să fiu dus la spital. Mai aveam puţin şi leşinam de durere. Săracul de mine... :(

M-au sedat, mi-au făcut analizele şi... după câteva ore m-am liniştit. Ca să vă scutesc te tot calvarul prin care am trecut atunci, pe scurt vă spun că am fost ajutat de tatăl meu, care a fost foarte operativ şi a fost alături de mine acolo la urgenţe, motiv pentru care îi mulţumesc din inimă! Te iubesc, tati!!!!

De atunci începea alt tratament la mine. A trebuit să iau un filtru de apă, şi am reuşit să găsesc mărturia unui om care, cu ajutorul unor storcătoare de fructe, şi desigur şi rugăciune multă, a reuşit să elimine o piatră destul de mare de la rinichi. Vă redau mai jos ceea ce am învăţat de la acest om, după care vă ofer, în mod gratuit, şi o reţetă simplă de slăbire, o să vedeţi de fapt la final ce legătură au cele două.

Ca să urmezi tratamentul pentru eliminarea pietrei sau a nisipului de la rinichi trebuie să ai timp liber, nu poţi să fi la lucru şi să-l urmezi în acelaşi timp, pentru că necesită... deplasări la toaletă. Iată şi reţeta, transpusă în măsuri aproximative cu cele ale autorului original:

- cumperi cateva kilograme de lămâi (nu vă recomand cele turceşti pentru că au multe seminţe, şi e coaja groasă la ele...);
- asigură-te că ai apă potabilă, filtrată în casă (sau cumpără daca nu ai filtru ca mine);
- storci lămâile şi sucul de la ele îl filtrezi - dacă nu ai deja un storcător care să facă deja acest lucru - asta pentru a nu trimite spre rinichi si micile seminţe care mai există în lămâie; practic sucul de lămâie este un acid care distruge piatra de la rinichi şi ajută la micşorarea ei, pentru a putea fi eliminată apoi cu uşurinţă.

După ce ai făcut toate acestea, trebuie să ai nu doar voinţă, dar şi dinţi tari, pentru că trebuie să bei acestea după cum urmează:

- 1 pahar plin de suc de lămâie (se simte dulce când îl bei, după ce l-ai înghiţit vei simţi amar şi acru în gură, aici e momentul când poţi să strângi din dinţi;
- imediat după ce l-ai terminat bea un pahar de apă filtrată (şi dacă nu suporţi acreala din gură, este recomandat să te speli şi pe dinţi deoarece acidul din sucul de lămâie atacă puţin dinţii, nu sunt stomatolog, dar am urmat şi eu sfatul celui care mi-a dat reţeta şi a fost bine, se duce repede acreala din gură după ce te speli bine pe dinţi...);
- la o oră după aceasta se pune 1/4 pahar cu suc de lămâie şi diferenţa de 3/4 completezi cu apă filtrată (este mult mai dificil să bei acest amestec decât sucul de lămâie singur!) şi bei paharul dintr-o sorbitură;
- peste o altă oră repeţi pasul anterior, pentru următoarele 7-8 ore (aici trebuie să ai voinţă puternică, pentru că trebuie să mergi foarte des la toaletă să faci eliminarea lichidelor, şi să testezi în acelaşi timp, într-un borcan, ceea ce s-a eliminat - aşa am procedat eu). Poţi să repeţi aceşti pas şi a doua zi.

Dacă eşti la lucru, cu siguranţă că nu vei putea face aceşti paşi. Ori va trebui să îţi pui "un furtun" la "capete", ori să faci "naveta" la toaletă şi înapoi. :))

Eu am reuşit să elimin ceea ce apare în fotografia din dreapta, urmând metoda de mai sus; pietricica are circa 3 mm şi arată ca un cristal foarte ascuţit şi tare.

Vă redau mai jos şi reţeta de slăbire promisă!

Am încercat să ţin această reţetă, dar este nevoie de mai multe lucruri, printre care şi un storcător de fructe, asta pentru a te asigura că ceea ce consumi este proaspăt şi nu conţine alte "adăugiri" (gen coloranţi artificiali, sintetici, chimicale, îndulcitori, amelioratori, e-uri, etc.)

Această reţetă este bazată pe zilele săptămânii şi pe Biblie, pentru că, dacă am avut obiceiul să consumăm lucruri care pentru corpul nostru nu erau bune, trebuie să le înlocuim cu ceea ce este bine şi benefic corpului. Adică ne hrănim şi fizic, dar şi spiritual.

1. În prima zi se mănăncă pe jumătate
2. În ziua a doua se bea lichide
3. În ziua a treia să mănâncă normal
4. În ziua a patra se ţine post
5. În ziua a cincea se mănâncă normal
6. În ziua a şasea se mănăncă pe jumătate
7. În ziua a şaptea se bea lichide

E destul de simplu acest plan şi se poate face pentru o perioadă mai mare de timp (de exemplu 2 luni). Practic ai două zile în care porţia de mâncare se înjumătăţeşte (adică, în loc de o farfurie vei mânca doar jumătate, etc. şi se respectă cele trei mese ale zilei), doză zile de lichide (o masă normală, celelalte mese ale zilei sunt înlocuite cu lichide), două zile normale (mănânci normal, fără să depăşeşti măsura), şi o zi de post, în care se bea doar apă 24 de ore. În ziua de post poţi să citeşti Cuvântul lui Dumnezeu să îţi hrăneşti sufletul, şi să te rogi pentru a face o detoxifiere spirituală, în timp ce în celelalte zile te axezi pe o slăbire şi o detoxifiere fizică, trupească.

Reţeta originală spune că în zilele unde se beau lichide, este recomandat consumul de sucuri naturale, care se pot obţine prin stoarcere (e cel mai recomandat, decât să cumperi tot felul de sucuri de la magazine care scriu că au incluse ceva, şi ceea ce nu e inclus nu vei descoperi decât după ce vei simţi tu pe propria piele efectele secundare de mai târziu), deoarece sunt o cantitate nutriţională densă - şi aici poţi să bei şi suc de vegetale!

Se pot face sucuri de fructe, şi să se evite cât de posibil băuturile carbogazoase, shake-urile cu lapte sau amestecurile cu alcool.

Vă recomand din inimă storcătorul Huron (foto stânga, sus), cu ajutorul căruia vă puteţi prepara şi supele uşoare din restul zilelor, dar şi sucurile pline de vitamine din fructele de sezon pe care le găsiţi la piaţă sau în magazine (pentru mai multe detalii despre cum puteţi intra în posesia unui astfel de storcător minunat, faceţi un simplu click pe imaginea de la începutul acestei postări). Ceea ce face acest storcător, motivul principal pe care îl şi recomand aici, este faptul că el presează la rece şi încet - nu e centrifugă el, deci nu distruge proprietăţile fructelor sau legumelor - tot ceea ce se extrage dintr-un fruct sau o legumă, astfel veţi obţine un suc cu o culoare naturală, plin de vitamine, nutrienţi şi enzime - care sunt bune pentru întreg corpul omenesc. Nu sunt nutriţionist, însă pot spune că un pahar de suc de morcovi are o valoare mai mare de vitamine decât un pahar de cola (deşi am fi tentaţi vara să bem mai degrabă o cola rece, în loc de "o zamă de morcovi"). Să nu vă fie ruşine să beţi un suc din vegetalele stoarse, amintiţi-vă că primii noştri strămoşi nu aveau chimicalele care le bea generaţia noastră de azi, şi ei au trăit mai mult decât noi!

Şi dacă locuiţi într-o zonă de munte, unde există apă calcaroasă, ca în zona unde sunt eu, puteţi face o cură de suc de lămâie, v-o recomand din toată inima! Eu fac lucrul acesta măcar o dată pe an şi mă simt energizat, îmi curăţ rinichii şi canalele de evacuare, şi în acelaşi timp mă umplu de vitamine :) Asta pentru că storcătorul Huron are puterea să extragă de 6 ori mai multe vitamine şi de 2 ori mai mult suc decât un storcător obişnuit.

Probabil că reclama "Pentru sănătatea dumneavoastră, consumaţi zilnic 2 litri de lichide" ar trebui să fie înlocuit cu sloganul "Stoarceţi-vă buzunarul, luaţi-vă un Huron şi... daţi pe gât.. că-i bun până la capăt! Vitaminizaţi-vă!" Iată un videoclip care vorbeşte despre sănătatea naturii şi de ce noi nu ne gândim aşa de mult la ceea ce este natural, benefic şi ajutător pentru corpul nostru - motiv pentru care v-am şi oferit reţeta de slăbire de mai sus.



Note: Această postare a fost scrisă pentru SuperBlog 2013.

Vă recomand pagina de Facebook a celor care comercializează storcătoarele de fructe prezentate în această postare: https://www.facebook.com/MarketOn

(Reţeta de mai sus nu este recomandată oricăror persoane, este bine să consultaţi un nutriţionist înainte de a urma această reţetă. Pentru mai multe detalii legate de această dietă, vă rog să îmi lăsaţi un mesaj şi vă voi transmite mai multe detalii.)






Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.