Gata de aventură.... după ce iau interviul

Mă pregăteam să ajung la un interviu important pentru o corporaţie internaţională, şi la ora dimineţii la care m-am ridicat din pat îmi scanam prin minte tot felul de lucruri, de la cum să mă îmbrac, ce parfum să folosesc, ce pantofi să încalţ, cum să vorbesc, ce să vorbesc... şi restul.

Ştiam că pentru o impresie bună trebuia să am mai mulţi aşi în mânecă, vorba vine acum. Unul dintre "aşi" era ţinuta impecabilă. Alt "as" era zâmbetul, iar următorul "as" cred că mai aveam de muncă la el... adică emoţiile.

După ce m-am spălat şi am băut repede cafeaua, am mers în cameră să deschid dulapul pentru a-mi căuta primul as - ţinuta impecabilă.

Îmi aduceam aminte atunci că în tinereţe am avut o cămaşă bleu de naylon... şi "începător" fiind, am pus şi eu mâna pe un fier de călcat amărât - şi la propriu, şi la figurat - să o calc... şi am ruinat-o. S-a topit, cred că vă imaginaţi ce senzaţie am avut atunci...

De data aceasta aveam experienţă. Cum puneam mâna pe vreo cămaşă, citeam înainte eticheta ei (dacă acceptă cămaşă să fie călcată, nu în picioare, ci de un produs electrocascnic), apoi luam aparatul în mână şi ... o făceam să fie "la patru ace".

Urmau pantalonii. Trebuia să găsesc ceva care să se asorteze cu cămaşa şi cravata. De data aceasta am fost chiar inspirat. Cu ceva timp în urmă, am căutat nişte oferte pe internet să găsesc un fier de călcat care să mă facă impecabil, şi în acelaşi timp să nu mai ruinez alte cămăşi sau alte haine importante din garderoba personală. Am găsit un fier de călcat cu ajutorul căruia se calcă o cămaşă de calitate cu precizie, mai ales în zona nasturilor unde, după viziunea mea, cred că ar trebui daţi jos înainte de călcare, apoi re-aplicaţi înapoi cumva. Din fericire, cu acest nou aparat de călcat problema este rezolvată. Mulţumesc Bosch pentru această inovaţie!

Am reuşit să calc o cămaşă albă cu guler cu nasturi (alţi nasturi unde a trebuit să am grijă la călcare!), o cravată bleu cu ceva desene pe ea, şi o pereche de pantaloni de stofă negri. Am pus şi cureaua, mi-am făcut repede pantofii cu cremă şi m-am privit în oglindă. Parcă lipsea ceva din ţinută. Trebuia să iau pe mine un sacou neapărat, nu puteam să merg doar în cămaşă şi cravată. Am mers repede la dulap şi am găsit un sacou gri, care se asorta de minune cu pantalonii. Cu fierul de călcat cu aburi am putut să aranjez puţin şi mânecile sacoului, asta pentru că aparatul are un sistem avansat de aburi, fără să ude haina. Am luat sacoul pe mine şi m-am îndreptat spre oglindă. Arătam de parcă ieşisem de la o casă de modă. Trebuia să îmi aranjez părul puţin cu nişte gel şi apoi să verific ceilalţi "aşi". Apoi puteam să las flash-urile de bliţuri să mă "lovească", de parcă aş fi noul reprezentat al casei de modă... care mă făcuse să arăt atât de "cool".

Cu zâmbetul am reuşit să o scot la capăt în faţa oglinzii, însă cu emoţiile am avut ceva de lucru. Timpul era scurt şi trebuia să ajung la interviu. Repetam în faţa oglinzii tot felul de fraze pozitive ca să mă fac să mă simt bine, să nu mă las intimidat de nimic, să gesticulez în aşa fel încât să nu par ameninţător, şi să am tot timpul zâmbetul pe buze. M-am încălţat repede, m-am mai uitat o dată în oglindă, mi-am luat cheile, telefonul şi, înainte să ies din casă era să uit portmoneul. Trebuia să ajung la interviu tot impecabil, şi cu autobuzul cu siguranţă că aveam să ajung... semi-impecabil la interviu, aşa că am sunat la o companie de taxi să vină "să mă ridice".

Cât despre interviu şi ceea ce a urmat... este istorie deja, vorba aceea. Am dat lovitura! Şi mulţumesc lui Bosch pentru că au creat un fier de călcat care nu mi-a ruinat cămaşa. :)

Voi aţi avut experienţe "interesante" cu aparate electrocasnice mici? Aştept comentariile voastre mai jos. Scoateţi şi voi "aşii" din mânecă! :)

Notă: Această postare a fost scrisă pentru SuperBlog 2013. Fotografia din această postare a fost preluată de pe site-ul www.marketonline.ro unde puteţi găsi multe alte oferte interesante şi atractive.




Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.