Sunt fan brânză şi mai delirez scriind poeme... câteodată


Sunt fan de brânză, nu-i prea greu de priceput,
Am apucat să rumeg astăzi o bucată,
Si printre dinţi mi-a scârţâit... şi am zâmbit tăcut...
Era o brânză albă, un caş de primăvară!

Sunt fan de brânză, înţelegeţi voi acum,
Am caşcaval şi roşii pregătite iar pe masă,
Cumva o sa mai punem şi un vin... 
Iar mai apoi... la masă vă poftim!

Dar să nu uit! Mai am şi niste clătituţe!
Eeeee, ce bune sunt, că sunt cu brânză dulce!

Bun! Deci vă notaţi şi memoraţi:
Rămâne ca la masă să veniţi când lucru-l terminaţi;
Aduceţi dar, şi nişte scobitori de lemn,
Na, c-am uitat să pun din nou pe masă!
Zărul îl storc acum cât sunt în drum,
Am cumpărat recent... vreo şase saci de brânză!



Dacă aţi reuşit să descifraţi codul acestei poezii, vă invit să îl scrieţi mai jos într-un comentariu. Vă spun eu dacă aţi ghicit sau nu. :)


Notă: Imaginea de la începutul aceastei postări este preluată de pe site-ul babble.com, cea cu clătitele de pe retetadeazi.ro, iar ultima, de pe pagina de facebook care m-a făcut să scriu această poezie hazlie: www.facebook.com/fanbranza.

Această postare a fost scrisă pentru SuperBlog 2013.




Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.