Apă sfinţită la kill

Apa a fost întotdeauna un motiv de "ceartă" pentru mulţi. O beai sau nu o beai, fără apă nu trăiai....

Este foarte interesant că Dumnezeu a creat pământul cu o suprafaţă mai mare de apă pe el decât de uscat. Şi corpul uman conţine circa 60-70% apă. Dacă avem atâta apă în jurul nostru... şi în noi... de ce se mai bat atunci oamenii pentru altă apă... pe care unii o numesc sfinţită?

Personal nu cred că există apă sfinţită, orice ai pune în ea. Cei de la RadioZU au făcut cu ceva timp în urmă o glumă referitoare la formula chimică a apei sfinţite... aceasta fiind H2OOMG (de la H2O, formula clasică a apei, şi OMG, de la "oh my God"). Nu înţeleg cum ai putea schimba proprietăţile fizice ale apei în proprietăţi spirituale. E ca si cand ai lua aerul, care conţine compuşii chimici ai apei, însă în altă formă, şi ai spune că îl sfinţeşti. Cum vine treaba asta? Apa aia e tot udă, aerul ăla e tot aer, e respirabil, îl poţi simţii pe nas....

Nu am găsit nicăieri în Sfânta Scriptură termenul de apă sfinţită. Apa în Biblie este un element de purificare, curăţare, spălare. În Noul Testament apa este simbolul purităţii, al spălării pe care o face Cuvântul lui Dumnezeu în viaţa credinciosului. Nu înţeleg de ce anumite biserici practică un obicei care este parte a unei tradiţii nescrise şi care nu are nici o bază biblică, scripturală. Apa o bei când îţi este sete, cu apă te speli când eşti murdar.... etc.

Zilele trecute am avut neplăcutul incident să dau de un aşa-zis pocăit care se ducea să ia şi el apă sfinţită. M-am uitat la el şi la sticla care o ţinea în mână şi l-am întrebat ce face. Mi-a răspuns aşa: "Mă duc să iau apă de la robinet, apa care curge azi pe ţeavă nu se strică". Atât.

WOW!

Am rămas mască când am auzit expresia. De fapt este o vorbă preluată de la biserica ortodoxă, dacă nu greşesc eu... oarecum oamenii au făcut telefonul fără fir şi au ajuns unii la concluzia că apa aia din 6 ianuarie este sfântă la robinet, deşi conţine cloruri, impurităţi, etc. HELLLLOOOO!!!!

Astăzi m-am pus şi eu să fac un mic experiment, care să nu aibă efecte secundare asupra nimănui. Am luat o cafea şi i-am făcut semnul crucii deasupra ei, apoi am şi făcut o encantaţie să o sfinţesc. Am luat o mică pauză după prima gură... şi m-am uitat la cana să văd dacă se întâmpla ceva cu ea, cu conţinutul ei. La început spuma arăta a inimă, apoi spuma a început să se dizolve şi să apară în formă la Steaua lui David. Atunci am dedus că acea cafea îmi făcea un semn care ştiam ce înseamnă şi ce reprezintă - să iubim poporul Israel.

Am continuat să beau acea cafea, carea avea acelaşi gust ca şi cafeaua care o mai beam anterior. Nu m-a făcut să lăcrimez, nu m-a făcut să am pielea de găină, nu am căzut pe spate, nu m-am transformat în demagog, nu am râgâit deloc de la ea.....

Acum mă gândesc că dacă aş fi luat apă de la robinet, din clădirea unde mă aflu acum, şi aş fi pus în ea cafeaua, zahărul, laptele... probabil că obţineam acelaşi gust; dar aveam nevoie să fierb puţin apa să se dizolve cafeaua, sau să se coloreze apa. Şi apa aceea nu ştiam ce are în ea pentru că impurităţile din apă nu se pot vedea cu ochiul liber(!!!).

Întrebarea simplă pe care mi-o pun eu acum este: cu ce m-a schimbat pe mine faptul că am băut o cafea sau o apă sfinţită de vorba mea, sau de semnul crucii făcut deasupra ei? Avea apa impurităţi, dar prin semnul crucii făcut deasupra ei acele impurităţi nu au ieşit din ea, deci nu pot spune că am făcut o exorcizare a apei!

Am tras concluzia că cei care practică distribuirea de apă sfinţită o fac pentru a prostii lumea de cap. Ce scop are apa aceea care are acelaşi gust ud ca apa de ieri, de alaltăieri, de mâine, de poimâine? Manipulăm lumea să creadă o prostie. Apa aceea este tot apă şi din proprietăţile ei fizice nu poate trece în proprietăţi spirituale! Apa se poate transforma în vapori, dar nu în duh! Apa se poate transforma în gheaţă, dar nu într-un înger! Apa e apă şi va rămâne apă atâta timp cât ea este apă! Ce este aşa de greu de priceput?

Şi dacă tot vorbim de apă, vă recomand să vă luaţi un filtru de apă, să ştiţi măcar că apa pe care o beţi nu are impurităţi. Vă recomand site-ul prietenului meu, Ovidiu Dîrlea, care dacă îl sunaţi sau îl contactaţi, vă poate oferi cea mai sigură şi mai completă soluţie de apă pură. Accesaţi site-ul său www.pentruapa.ro pentru a afla mai multe detalii şi informaţii suplimentare, sau accesaţi pagina de facebook www.facebook.com/pentruapa.ro

Notă: Prima poza din această postare este preluată de pe blogul beautynewsbyadelasirghie.blogspot.com, a doua fotografie cu paharul de cafea este realizată de mine şi nu conţine apă filtrată, nici apă sfinţită!




Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.