Chelner creștin nu primește bacșiș pe motiv că... numele lui inspiră a terorism

Khalil Cavil, chelner la Saltgrass Steak House din Odessa, Texas, la ABC News - imaginea: screen din videoUn chelner creștin de la un restaurant din Texas, SUA, nu a primit bacșiș de la un client pe motiv că ”noi nu dăm bacșiș la teroriști”, mesaj inscripționat pe bonul de plată al comenzii (foto mai jos), în mare parte și datorită numelui său de origine arabă.

Chelnerul a spus că el vede situația ca un test al credinței, însă a menționat că Isus Hristos a murit pe cruce și pentru rasiști.

Khalil Cavil, de 20 de ani (din fotografia de la început), lucrează la Saltgrass Steak House în Odessa, Texas, a împărtășit experința sa din 14 iulie 2018 pe o postare Facebook care... a devenit virală.

Noaptea trecută”, scria el duminică pe 15 iulie 2018 în această postare, ”am primit această notă de la una din  mesele unde am servit. Pe moment nu am știut ce să gândesc sau ce să spun, pur și simplu mi s-a făcut rău la stomac. Împărtășesc aceasta pentru că vreau ca oamenii să înțeleagă că acesta este un act de rasism, și că acest tip de ură încă există. Deși acest lucru nu e ceva nou, încă este ceva care ne va testa credința”; atașat acestui mesaj al lui Cavil era poză cu nota din dreapta în care clientul (a cărui nume a fost ascuns) a încercuit numele ”Khalil” și a scris cu un pix că ”noi nu dăm bacșiș la teroriști”.

Toată ziua trebuie să-mi aduc aminte că Isus a murit și pentru acești oameni. Am lăsat ca acest eveniment să mă încurajeze și să mă alimenteze să schimb lumea în singurul mod pe care-l știu mai bine. Așadar, către toți cei cu resentimente, continuați să vorbiți, [voi] doar mă ajutați să pășesc în destinul meu”, a adăugat chelnerul.

Cavil a spus unei stații locale de televiziune din Midland că el a primit numele după un prieten al tatălui său, care a fost ucis într-un accident în timp ce slujea în armată.


Povestirea lui a fost preluată de câteva posturi de știri, iar postarea sa de pe Facebook ajungând să aibă peste 22.000 de răspunsuri.

Directorul Executiv al localului Saltgrass Steak House, Terry Turner, a declarat către Odessa American, referindu-se la acest incident, că ”Noi suntem alături și ne susținem angajatul.

Turner a mai adăugat: ”Rasismul de orice formă este inacceptabil și noi am pus interdicție acestui client de a mai reveni la restaurantul nostru.

Cavil, care înseamnă ”prieten” din arabă, a spus că nu dorește ca această situație să fie cu privire la persoana lui. ”E vorba de ura care încă există în jur, care încă este aici și predomină. Eu doar am dorit ca oamenii să înțeleagă acest lucru”, a spus el.

Într-o altă postare de miercuri pe Facebook, chelnerul a mulțumit tuturor persoanelor care l-au suținut pe el și familia lui. ”Pentru toți aceia dintre voi care mi-ați trimis bani doresc să vă mulțumesc. Vreau să clarific faptul că acest incident nu a fost niciodată legat de bani sau de bacșiș. Era legat de a pune lumină pe rasismul existent și pe împărtășirea dragostei lui Isus. Era cu privire la a aprinde conversații pentru că eu cred că schimbarea reală se întâmplă atunci când începem să vorbim despre acest subiect și recunoaștem că există”, scria el.

Așadar, mulțumesc tuturor care au investit în mine în decursul ultimelor zile. În urma multelor rugăciuni am decis să pun toate aceste fonduri, care le-am primit, în lucrarea misionară a bisericii locale la care merg eu”, a adăugat el. ”Acești bani vor ajuta pe alți oameni să răspândească Evanghelia lui Isus Hristos către alte locuri din jurul lumii. Să-l facem pe dușman să plătească prin a-i ajuta pe alți oameni să stabilească Împărăția lui Dumnezeu aici pe pământ. Mulțumesc!

Materialul de mai sus a fost scris de Stoyan Zaimov pe 19 iulie 2018 în Christian Post. Dacă îl citați sau îl folosiți în altă parte, rog să păstrați toate link-urile din el și să oferiți sursa citării, adică acest blog. Mulțumesc.




Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.