Aveți grijă ce faceți cu visele din perioada de carantină...

o canapea cu perne - foto de Nathan Fertig - unsplash.comNu este ceva deplasat să ai vise. În timpul școlii, îmi amintesc de parcă era alaltăieri, o profesoară de logică ne spunea că atunci când nu mai visezi... încetezi să exiști. Bine, nu a spus ea chiar așa, dar cam așa parca am ”cârnit” eu vorba ei, să sune bine acum. Am vrut să o contrazic. Am avut N zile când nu am visat nimic! Hello! Sunt încă aici prezent! Vroiam să mă ridic și să îi spun că eu sunt o contradicție vie. Nu știu cum... dar acele cuvinte au rămas parcă undeva în fundul inimii mele, parcă ar fi ceva vorbe la care să meditez și de care să îmi amintesc acum, când toți suntem forțați – într-un fel sau altul – să stăm acasă.

În timpul unei pauze de astăzi, după ce s-a terminat orele de tele-muncă, după ce am auzit toate râsetele, glumele, chicotelile de la clasa fiicei mele – scuzați-mă, acum că școala trebuie să fie făcută și ea acasă... și trebuie să fii pe Zoom, e oarecum o altă obligație... dacă tot stau acasă, să particip și eu la ceea ce se întâmplă în casă! Parcă toți am crescut cu un mers la școală și totul a fost așa de frumos și de la locul lui. Acum când sunt și profesorii și elevii ”forțați” să fie online – deși toată viața s-a luptat școala, diriginta, și toți ceilalți muritori de rând, care țin la sănătatea copiilor noștri, să stea departe de tehnologie că își strică ochii, mintea, viața – deodată ne trezim că școala trebuie să fie online! E ca și când ai fi pus, forțat, să stai în pat și să visezi vise. 

Și nu ieșea nimic, nu puteai să te miști că... îți zbura visul!

Am intrat să văd ce mai scrie lumea online – logic – doar nu afară, că nu e nimeni afară la ora asta – și am văzut o postare a unui om al lui Dumnezeu (atât o să îi spun, nu mă întrebați cine este, de unde este, dacă am telefonul lui, sau altele de acest gen) în care spunea ceva care mi-a sărit în ochi, profund parcă, care chiar avea legătură cu visatul de care am scris mai sus:

”Pentru că suntem cu toți forțați să stăm în casele noastre, Domnul răspunde prin a elibera mai multe vise, viziuni și cuvinte profetice.”

Am rămas deodată perplex! Pentru că atunci am realizat că ceea ce a scris acest om am și experimentat în aceste zile de stat acasă, de carantină, de izolare, cum vreți voi să o numiți. Au vrut unii să iasă de Paști afară, să ia lumină, să facă mișcare, să își aducă aminte de tradițiile și obiceiurile din străbuni, și nu prea li s-a dat voie. Nu putem discuta de tradiții și obiceiuri aici pentru că nu avem nevoie de acestea. Observăm că oamenii au ajuns să facă lucrurile mecanic.

Dar acum, cât suntem în izolare, cât suntem toți acasă, se întâmplă totuși ceva diferit. Chiar și cu visele noastre!

Zilele trecute am primit un mesaj audio de la cineva, care la rândul său l-a primit de la un alt om care și-a spus numele și visul sau vedenia care a avut-o. La finalul expunerii visului său, a citat un pasaj din Scriptură, ceva din Ieremia, și îndemna pe oameni să dea mai departe ceea ce a primit el ”de la Domnul” că..., citez, ”e biblic”.

El spunea în ”vedenia” aceasta că între niște ore exacte din zi, să nu iasă lumea afară, nici măcar pe balcon, că nu știu ce se va întâmpla (scuze, nu am putut să rețin toată povestea asta..., oricum e deplasată treaba, nu mai contează acum... dar cam ăsta a fost mesajul).

Uau! Omul ăsta a avut o experiență, mi-am zis eu atunci. Ce tare!

Doar că la numai câteva ore, după ce am reușit să ascult eu înregistrarea lui, un alt mesaj audio a apărut acolo, de la altă persoană care dezmințea că mesajul anterior nu a fost spus de respectivul – deși el cu gura și vocea lui și-a dat numele și a zis ”dați mai departe! - și că nu a fost intenția lui să ajungă mesajul lui așa de departe. Acest ”departe” nu se referea la distanța electronică (faptul că a fost răspândit pe WhatsApp și cine știe mai pe unde), ci cred că cineva a primit mesajul și că nu s-a întâmplat nimic din ceea ce ”prevestise” acest individ ca fiind biblic și ”demn de dat mai departe”. Sau poate unii chiar au făcut ce a zis omul... și nu s-a întâmplat nimic... și acum aveau un țap ispășitor (în locul unui visător). Măcar i-a făcut pe unii să nu iasă pe balcon, cine știe... :)

Uau, am zis a doua oară! Cineva totuși mai citește și Biblia să vadă că ce a ”visat” omul ăla nu era ”de la Domnul”, ci probabil că atunci când s-a pus să facă somnul de prânz... o fi auzit la știri că între acele ore nu se dă voie la persoanele în vârstă să iasă din casă pentru a le proteja de o eventuală infectare cu virusul care circulă acum peste tot???

[Apropo, fac o paranteză aici azi, 30 aprilie 2020. Am văzut o altă postare care merită să o citez aici: ”Nu mai cere la orbi să-ți descifreze viziunea ta!”]

Am șters repede mesajele. Mi se înăcrise deja în gură ceea ce a spus respectivul. A făcut dintr-un țânțar un armăsar... și a mai avut și ”grijă” să spună că vorbele descrise din visul sau viziunea lui erau biblice. Probabil că pentru el păreau astfel, dar nu și pentru alții, nici pentru mine – așa că aveți grijă ce faceți cu visele care le visați în această perioadă de izolare!

Nu poți face dintr-o experiență personală o generalizare care să fie valabilă pentru toată lumea!

Nu ne oprim aici. Am avut și eu câteva vise ciudate zilele trecute. Am visat lucruri la care nu m-am gândit – pentru că știm că visele apar din mulțimea gândurilor și a grijilor noastre – și se făcea că în acest vis 3 persoane au venit la mine să își programeze o călătorie într-o țară pe care nu au menționat-o, și mi-au plătit cu bani mari (bancnote mari adică). M-am trezit dimineața și am rămas din nou uimit. Nici măcar nu m-am întrebat ce să însemne aceste lucruri. Nu am simțit deloc că acest vis avea de a face cu ceva ”de la Domnul. Nu l-am spus la nimeni, l-am ținut doar în memorie ziua aceea.

Pe la orele 10 și ceva, din acea dimineață, m-a sunat cineva care dorea să cumpere un bilet de avion pentru cineva (nu a menționat cine, câte persoane, destinația) și am cam ezitat să răspund la această solicitare pentru că știam că sunt anumite zboruri decalate datorită reglementărilor guvernamentale și a stării de urgență cauzat de epidemia cu coronavirus. Omul a insistat, așa că ne-am dat întâlnire și am venit de i-am emis biletul. Era pentru 3 persoane și a plătit cu bani mari, echivalentul sumei care am văzut-o eu în vis! Uau, nu?

Doar că... între timp – la momentul când scriu acest material este 28 aprilie 2020 – ieri am primit vestea neplăcută a Ordonanței Militare nr. 10/27.10.2020, care aducea niște modificări la orele de ieșire din casă pentru persoanele peste 65 de ani și... (partea cea mai neplăcută) suspendarea zborurilor către anumite țări și dinspre anumite țări până în data de 14-16 mai 2020. Acum, ca să fiți mai clarificați, biletul care l-am emis eu era pentru 3 mai 2020, așa că voi posta acest material după ce aflu ce se întâmplă cu zborul respectiv (și da, pot clarifica, astăzi, pe 30 aprilie 2020, că a fost anulat - ceea ce nu mi-am dorit - dar s-a putut face o reprogramare gratuită, după ce am dat mai multe click-uri și vreo câteva telefoane la companie), ca să vă confirm cele visate și cele întâmplate. Adică să văd dacă pot zice eu ”uau” după aceea, sau poate un ”off” îngreunat.

Nu pot să îmi dau seama acum dacă acela a fost sau nu un vis de la Dumnezeu, însă am decis să stau să analizez lucrurile și să văd ce înseamnă toate acestea. Nu am primit nici un pasaj din Scriptură atunci când am visat acest vis. Motiv pentru care vă pot clarifica la cei care aveți vise și nu știți dacă sunt sau nu de la Dumnezeu: visele care vin de la Dumnezeu nu trebuie neapărat să aibă versete din Scriptură în ele! Nu am citit, nu am învățat nicăieri aceasta, dar asta am simțit că trebuie să o spun acum la toți cei care citiți aceste câteva rânduri.

Nici măcar viziunile și descoperile care le primim de la Dumnezeu nu trebuie neapărat să conțină versete din Biblie. Dacă acestea conțin, tind să cred că ele sunt un fel de ”fabricație” sau un fel de ”amestecătură” a celui care îl/le transmite ca să... impresioneze.

Nu ai să poți impresiona pe nimeni cu ce ai visat, sau ce vedenie ai avut. Dacă este de la Dumnezeu se va vedea. Dacă nu este de la Dumnezeu, vei vedea și lucrul acesta. Personal cred că visele și vedeniile au scopul de a ne oferi o călăuzire de moment, specifică pentru ceea ce urmează, sau pot fi avertismente pe care ni le transmite Dumnezeu și noi trebuie să căutăm fața Lui să vedem ce vrea El să ne spună – nu ce vor să ne spună visele! E o diferență mare aici. Dacă Dumnezeu vrea să îmi comunice ceva, El o face cum vrea, când vrea și cât vrea El. Eu nu îl pot limita cum să îmi vorbească și ce să îmi vorbească.

Cu toți ne dorim să ne vorbească Dumnezeu. Am auzit zeci de mărturii cu oameni care au primit călăuzirea specială a lui Dumnezeu, și vrem să experimentăm și noi același fel de descoperire, sau îndrumare din partea Cerului. Faptul că Dumnezeu nu o face nu înseamnă că El nu ne vorbește, ci că El este unic și noi suntem iubiți de El.

Și da, cred că dacă tot suntem forțați să stăm acum acasă, cred că e timpul să-l lăsăm pe Dumnezeu să ne dea visele Lui. Să ne dea viziunile Lui. Să ne dea cuvinte profetice. Și apoi să ne spună și ce să facem cu ele.

Aveți grijă ce faceți – așadar – cu visele din perioada aceasta de carantină.

PS. Am scris pe 28 aprilie 2020 acest material. Mi-am adus aminte de ceva care îmi tot spune fiica-mea... când ea are un vis care i se pare ”interesant”, îl scrie într-o agendă, sau într-un caiet să aibă la ce să se gândească restul zilei sau a săptămânii. Poate ajută pe cineva această postare atunci când mai are un vis ”interesant” în aceste zile cât tot stăm acasă. Rămâneți sub binecuvântarea și protecția lui Dumnezeu!



Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.