Eliberări în masă izbucnesc în cinematografele din SUA după debutul filmului "Come Out in Jesus Name"

Posterul filmului ”Come Out in Jesus Name” - preluat de pe site-ul lockemedia.org

Cinefilii au inundat rețelele de socializare cu imagini cu eliberări în masă care au avut loc în cinematografele din Statele Unite săptămâna aceasta, după ce publicul a vizionat noul film "Come Out in Jesus Name" (Ieșiți afară în numele lui Isus).


"Come Out in Jesus Name" a debutat luni 13 martie 2023 în cinematografele din întreaga Americă și îl urmărește pe pastorul Greg Locke care i-a adunat pe binecunoscuții slujitori ai eliberării Alexander Pagani, predicatorii de pe YouTube Isaiah Saldivar, pastorul Mike Signorelli, Vladimir Savchuck și Daniel Adams, în timp ce aceștia modelează slujba de eliberare a lui Isus, așa cum este descrisă în Noul Testament.


Cândva un autointitulat cesaționist, Locke îmbrățișează acum pe deplin darurile Duhului Sfânt, iar filmul îi încurajează pe credincioși să îmbrățișeze autoritatea lor în Hristos Isus pentru a se elibera pe ei înșiși și pe alții de opresiunea sau posesia demonică.


La finalul filmului, Locke a ținut un apel de chemare la altar pentru eliberare în masă în direct, care a fost transmis în aproape 2.000 de cinematografe.


"Am vrut doar să mă aventurez și m-am gândit că ar fi probabil cel mai mare lucru pe care l-aș putea cere industriei cinematografelor să-mi permită să fac acest lucru, iar când mi-au spus: "Da, nu știm nimic despre asta. Dar hai să mergem', am știut că era o ușă deschisă", a declarat Locke pentru The Christian Post marți (14 martie 2023).


"Acesta este un moment istoric al bisericii", a adăugat el. "Acest lucru nu s-a mai întâmplat niciodată! Este aproape ca și cum Dumnezeu ar spune: 'Bine, vreți să-mi scoateți duhul meu din biserică? Ei bine, am să vă duc într-un cinematograf".


Pastorul principal al Bisericii Biblice Global Vision a declarat că el și echipa sa au primit zeci de mii de mărturii de la oameni din întreaga națiune despre cum au primit eliberare în urma lansării filmului.


"Ne-am dus la culcare plângând; ne-am trezit plângând", a împărtășit Locke. "Este pur și simplu de necrezut să vezi imaginile video. O nebunie. Sunt un fel de amorțit în acest moment, a fost atât de reușit."


Pagani a împărtășit cu Christian Post o înregistrare video cu o tânără femeie care țipa în chinuri, dorind eliberare în numele lui Isus, în timp ce acesta poruncea spiritului necurat să iasă "afară" în numele lui Isus.



Pastorul David Miller de la Biserica Tsidkenu din Merrimack, New Hampshire, a declarat pentru Christian Post că a simțit că, în calitate de lider de slujire, trebuia să intre în acțiune atunci când oamenii dintr-un cinematograf local au început să manifeste demonii după film.


"În timpul eliberării în masă, o fată a început să plângă. Nu i-am răspuns imediat. După câteva minute, am simțit că Duhul Sfânt mi-a spus să o găsesc și să mă rog pentru ea", a spus Miller. "Am făcut-o și am început să scot o litanie de demoni".


"Ea a fost într-o manifestare violentă timp de aproximativ 30 de minute înainte de a fi eliberată. Am aflat mai târziu că eram una dintre puținele persoane din sală care chiar știau cum să facă eliberări, în ciuda faptului că sala era plină."



Kelly Medina, de la Most High King Ministries, a urmărit de la o sală de cinema din Austin, Texas, și a primit ea însăși eliberare: "A fost interesant să văd diferiți predicatori vorbind despre experiențele lor de eliberare și despre întâlnirile cu entități demonice din biserică", a explicat fosta atee.


"Ceea ce m-a surprins cel mai mult a fost să văd eliberări la prima mână în sala de cinema și oameni care ajutau oameni să fie eliberați la sfârșit, după ce au trecut creditele și predicatorul a revenit pe ecran instruindu-i pe toți cei care stăteau să se ridice în picioare și să repete după el", a adăugat Medina.


"Am experimentat o eliberare de sine, am vomitat de două ori și m-am simțit mult mai bine, am dormit mai bine, l-am auzit mai bine pe Dumnezeu", a mărturisit ea. "Biserica trebuie să înceteze să se mai îndepărteze de eliberare și să o facă accesibilă pentru ca oamenii să fie liberi."


Slujitoarea Yolanda Kuykendall de la The W.O.W. Church din Lilburn, Georgia, și de la Apostolic Momentum Network a spus: "Dumnezeu s-a mișcat într-un mod atât de extraordinar".


Kuykendall crede că Locke și colegii săi au "declanșat o mișcare".


"Eram pe punctul de a părăsi cinematograful, credeam că s-a terminat, dar Dumnezeu a început să se miște, și erau atât de multe naționalități adunate într-un singur spațiu închinându-se lui Dumnezeu!", a declarat ea.




Locke a spus că mulți pastori au luat legătura cu el și au spus că au fost provocați să meargă mai profund în lucrarea de eliberare.


"Am văzut cu adevărat doar doi sau trei din [confesiunea] baptistă din care am ieșit, care sunt super critici. Am avut oameni din acea parte care au venit și au fost eliberați. Pastorii sunt de genul: "Nu putem nega asta". Am văzut atât de multe mesaje. Aceasta a fost o provocare atât de profundă pentru convingerile mele teologice. Unde te duci de aici?" a adăugat Locke.


"Ceea ce oamenii nu înțeleg este că iei atâția oameni în atâtea cinematografe, în atâtea culturi, în atâtea contexte, iar apoi același lucru se întâmplă în fiecare sală prin intermediul unui ecran. O dată sau de două ori este o coincidență; de trei ori sau mai mult, este o anomalie statistică. Factorul de imposibilitate ca acest lucru să se întâmple fără Duhul Sfânt, pur și simplu nu se întâmplă."


Potrivit echipei lui Locke pe rețelele de socializare, "Come Out in Jesus Name" a ajuns pe locul 4 în Box Office după doar o noapte în cinematografe. Filmul are acum două noi proiecții bis pe 10 și 11 aprilie, adăugând încă 500 de cinematografe din întreaga Americă.



NOTĂ: Materialul de mai sus a fost scris de Jeannie Ortega Law pe 15 martie 2023 în site-ul Christian Post, de unde a fost preluat. Ea este, de asemenea, autoarea cărții What Is Happening to Me?: How to Defeat Your Unseen Enemy (Ce se întâmplă cu mine? Cum să învingi dușmanul tău nevăzut). O puteți urmări pe Twitter @jilawcm sau Facebook JeannieOMusic. Dacă citați sau folosiți acest material în altă parte, vă rog să păstrați toate link-urile din el și să menționați că a fost preluat din Blogul Lumea cre(s)tină în care trăim. Mulțumesc.


Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.