Un elev de liceu a primit diploma cu întârziere, după ce și-a încurajat colegii să-L găsească pe Hristos, în discursul de absolvire

Prețul lui Mica. | Captură de ecran/TikTok/Micah Price

La cinci zile după ce a absolvit liceul Campbell County din Kentucky, Micah Price și-a primit în sfârșit diploma de la oficialii școlii miercuri 29 mai 2024, deoarece aceasta nu i-a fost acordată, la fel ca și colegilor săi, pentru că a ieșit din scenariu în discursul său de început și și-a încurajat colegii să-L găsească pe Hristos (în America, decernarea diplomelor de liceu are loc de obicei în prima jumătate a lunii mai, n.tr.).


Sfidarea de către Price a regulilor școlare a fost subiectul unei dezbateri febrile online, deoarece un videoclip al discursului său a devenit viral, mulți susținători creștini lăudându-l cu cuvinte precum "curajos".


Directorul liceului, Shelli Wilson, a declarat pentru WKRC că Price a fost selectat de dirigintele său pentru a ține un discurs aprobat care i-a permis să-i mulțumească "Domnului și Mântuitorului său Isus Hristos", dar nu să facă prozelitism. Cu toate acestea, Price și-a îndemnat colegii să-L găsească pe Hristos, spunându-le: "El este lumina. El este Calea, Adevărul și Viața", o parafrază din Ioan 14:6.


"Mi s-a spus dinainte că nu mi se permite să-L aduc pe Hristos, că El este calea, adevărul și viața în discursul meu", a spus Price pe TikTok după eveniment.


"Am făcut-o oricum, iar după ce discursul s-a terminat, unul dintre directori a venit și m-a bătut pe umăr foarte politicos și profesionist și mi-a spus că va trebui să merg în fața consiliului și să explic ce am făcut pentru că am ieșit din scenariu", a adăugat el.


Micah Price după ce și-a primit diploma de liceu miercuri, 29 mai 2024. | Captură de ecran/X/Chelsea SickÎn timp ce aștepta în zilele care au urmat discursului său să se întâlnească cu oficialii școlii, Price a spus că oamenii s-au oferit să stea alături de el în fața consiliului. El i-a îndemnat să nu-l susțină pe el, ci mesajul lui Isus. El a insistat, de asemenea, că oficialii școlii nu au făcut nimic greșit și pur și simplu și-au făcut treaba mustrându-l pentru că a ieșit din scenariu.


În cele din urmă a aflat că nu va trebui să se întâlnească cu întregul consiliu școlar pentru discursul său, ci doar cu directorii.


La scurt timp după întâlnirea de miercuri, el radia cu diploma într-un interviu cu Chelsea Sick de la WKRC.


"A fost un proces foarte rapid și nedureros. Am intrat în această întâlnire foarte scurtă cu doi directori. Au fost foarte profesioniști în tot ceea ce au făcut, foarte amabili. … O rugăciune ascultată. Am primit diploma", a declarat el.


Când a fost întrebat despre furtuna de pe rețelele de socializare cauzată de întârzierea obținerii diplomei, Price a spus că știa că mărturia sa era împotriva regulilor, dar s-a simțit obligat să împărtășească mai multe despre bunătatea lui Dumnezeu în viața sa.


"Am mers împotriva regulilor. Ar fi trebuit să fiu pedepsit, lucru cu care sunt de acord", a spus el. "Pur și simplu nu pot merge nicăieri fără să menționez ce a făcut Domnul și Salvatorul meu pentru mine și exact ceea ce mi-a adus mie și vieții mele. Am meritat să fiu pedepsit, dar prin Hristos biruim."


Price, care se va alătura Forțelor Aeriene în iulie, a declarat pentru Fox 19 că susținerea unui discurs de absolvire care îl onorează pe Dumnezeu a fost un obiectiv al său încă din clasa a cincea.


"Întotdeauna am vrut să-l dau", a spus Price. "M-am rugat mult pentru asta."


Convingerea lui a devenit mai puternică când a devenit un baptist devotat în clasa a opta, iar vineri, 24 mai 2024, a spus că este pregătit să plătească prețul pentru mesajul pe care l-a transmis.


"Domnul și Salvatorul meu este răspunsul tău", a spus Price în discursul său. El vă va da adevărul, calea și lumina. Trebuie să-I dau onoarea, lauda și slava lui Isus Hristos."



Material scris de Leonardo Blair pe 30 mai 2024 în Christian Post (de unde a fost preluat).


Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.