Actualizarea preferinţelor noastre religioase

În articolul anterior am scris o opinie personală despre ceea ce am descoperit că se programează în data de 11 septembrie 2010 la nivel mondial şi am primit şi o serie de reacţii, mai mult sau mai puţin plăcute. Ca să văd o serie de reacţii şi felul cum vor răspunde oamenii pe internet, am postat un link al articolului de aici pe facebook şi am adăugat doar "We are burning a Koran on 9/11. Are you?" (Adică, ”Noi ardem Coranul pe 11 septembrie. Tu faci la fel?” și era doar lozincă pentru a observa reacția celor din jur, că nici nu dețineam un Coran să fac acest gest...)

Imediat ce l-am postat acolo, cineva dintr-o biserică evanghelică (menţionez strict că acest detaliu este foarte important) a şi început cu reacţii ultra negative. I-am explicat că îmi expuneam părerea, dar am fost mereu luat în batjocură. Spre uimirea mea, astăzi am deschis facebook... şi persoana respectivă şi-a şters toate replicile la ceea ce i-am scrie eu înapoi.

Urmează concluziile....

1. Bag de seamă că în lumea creştină am cam ajuns să fim manipulaţi de alţii şi nu vrem să luăm niciodată o postură fermă să ne spunem părerea şi să stăm tari în picioare pentru ceea ce credem.

2. Dacă vrem să dăm afară din templu pe vânzători şi pe tâlhari, mai degrabă i-am tolera, că deh, ne aduc profit. Facem dintr-o credinţă a sfinţeniei o credinţă a toleranţei. Mâine, poimâine vom putea tolera şi pe cei care ordinează homosexualii şi lesbienele, ori chiar şi pe cei care îşi schimbă sexul, ca să nu mai vorbim de curvari şi restul plevei.

3. Fermitatea sau nefermitatea noastră în ceea ce credem determină dacă lumea va ajunge într-o stare mai bună sau mai rea; dacă suntem toleranţi faţă de păcat şi ceea ce este rău credinţa noastră se auto-anulează. Dacă suntem tari în Domnul, care este sfânt, nu vom tolera păcatul, îi vom spune pe nume.

Ca să nu lungim vorba, referitor la 11 septembrie şi la atentatul arderii de corane s-a cam dus pe "apa sâmbetei". E sâmbătă şi parcă se potriveşte şi una şi cealaltă. Am citit astăzi de dimineaţă mai multe articole legate de decizia finală a lui Terry Jones, care vroia să tragă un semnal de alarmă faţă de bătaia de joc a Islamului faţă de America. Vă las să citiţi şi voi sursele şi să vă minunaţi. Urmează după aceste link-uri şi câteva comentarii personale care le aduc ca urmare a citirii acestor surse.

1. Informatii despre Dove World Outreach Center - cred că aceste informaţii au fost introduse pe wikipedia pe 9 sau 10 septembrie pentru că informaţiile şi sursele citate acolo sunt din această săptămână


2. Florida Pastor Cancels Quran Burning - Pastor din Florida anulează arderea Coranului (articol în limba engleză)

3. Scânteia care poate „aprinde“ lumea islamică (articol în limba română)

Este foarte interesant acest ultim articol. În ediţia tipărită a ziarului Adevărul din data de 9 septembrie, se scria că "o sectă creştină" intenţionează să dea foc la Coran. În ziua următoare, după ce toată America a sărit pe telefoane să îl ameninţe pe pastorul ăsta amărât (apropo, site-ul lor a fost închis din motive că a încălcat termenii şi condiţiile provider-ului de hosting, nu pentru că ar fi încălcat Constituţia Americii pentru că dorea să dea foc la câteva cărţi religioase), biserica nu mai era numită "sectă" şi îi dădeau tot respectul lui Terry Jones.

Sunt foarte uimit că lumea creştină a fost contra lui şi că acţiunea lui a fost criticată atât de vehement. Am înţeles şi au înţeles cu toţii că acţiunea lui provoca foarte mult lumea musulmană. Se putea folosi însă această ocazie spre binele Creştinismului. Acum nu doar că ne-am făcut de râs, dar şi de ruşine. Am ajuns de râsul musulmanilor şi de râsul restul religiilor. Spun că am ajuns de râs pentru că personal îmbrăţişez Creştinismul şi am fost de acord cu ideea principală a lui Terry - să se dea un semnal de alarmă la islamiştii radicali.

De aici se va forma cu siguranţă o altă ramură a Creştinismului. Probabil că se vor numi "Centrul Creştin Pro Toleranţă", sau, "Centrul Creştin Anti-Jihadist", sau, "Centrul Creştin de Ziua a Şaptea care iubeşte pe musulmani" (că tot e sâmbătă azi), sau "Centrul Creştin Porumbelul" - că totul a izbucnit de la organizaţia din care face parte pastorul Terry Jones, detalii mai multe la primul link - rog să citiţi cu atenţie tot articolul despre organizaţia lor de pe site-ul wikipedia, o să vă deschidă ochii spre alte concluzii.

Cam atât pentru acum, predau legătura în studiou. Se pare că nu am avut prea multe reacţii. Se pare că nu ne pasă deloc de cei care se duc în iad şi de alţii care sunt împinşi în iad datorită pseudo-credinţei noastre. Doamne, ai milă de noi!




Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.