Au apărut comenzi online la mesaje profetice

Captură de ecran de pe Facebook - Există un miracol cu numele tău pe el, obține cuvântul tău profetic în 24 de ore!Zilele trecute am văzut imaginea alăturată pe Facebook. Am făcut repede o captură de ecran pentru că... nu vezi așa ceva zilnic. Adică... chiar dacă ai vedea, probabil că ai trece cu vederea peste pentru că nu știi de la cine este, nu cunoști persoana... și vezi și mesajul ”sponsored”, așa că deduci că este o reclamă banală.

Din pură întâmplare sunt înscris într-un program de testări a versiunilor beta de la o aplicație pentru telefoanele mobile pe care rulează Android. Am posibilitatea să transmit dezvoltatorilor acelei aplicații erorile, neconcordanțele, momentele când aplicația se închide brusc, și alte lucruri pe care le observ pe parcurs. Una dintre cele mai frecvente lucruri pe care le-am făcut până acum a fost să evaluez reclamele prezentate online pe acea aplicație. Existau - și cred că și voi aveți această opțiune pe anumite aplicații mobile - opțiunile de a raporta reclama pentru că e ceva ”necurat cu ea”, sau să spui că nu e relevantă, sau că e prea ”repetativă”.

Există și reclame abuzive, spam, mesaje fără descriere, sau videoclipuri care apar ca și reclame, dar din care nu înțelegi absolut nimic. Eu m-am obișnuit să le raportez și să le și cataloghez. O mare parte din ele au fost revizuite și au fost scoase din acea aplicație - așa că îmi puteți mulțumi pentru micul efort depus, din umbră, că nu știu câte alte milioane de utilizatori mai sunt cu o astfel de contribuție semnificativă precum a mea.

Dar reclama din postarea de astăzi a fost ceva ”anormal”.

Am mai văzut ceva similar în trecut, și am mai scris un articol acum câțiva ani (îl puteți citi aici, scris în martie 2013, Profeție pe bani - o altă amenințare apocaliptică). Diferența este că acum 7 ani reclama acelui ”pașă profetic”, cum scriam în acel articol, pretindea că îți poate oferi un cuvânt profetic în 48 ore. Dar nu s-a ținut de cuvânt. Citiți articolul să vă lămuriți. Reclama de zilele trecute spune că îți poți primi mesajul tău profetic în 24 de ore! (adică ... cineva probabil a mai făcut niște calcule și s-a gândit că oamenii obișnuiți cu comenzi online... daca nu le-ai ”livrat” ce au solicitat în 24 ore... i-ai cam pierdut). Era ca și când ai primi o comandă personalizată, cu numele tău pe ea! Numai Amazon mai face așa ceva, din câte știu eu. :-)

Nu am vrut să repet experimentul și anul acesta. Știu despre ce este vorba. Un tip care se crede un super-încrezut spiritual și super-religios, indiferent care i-ar fi numele, cunoscut sau necunoscut de nimeni în lumea evanghelică din lumea aceasta (apropo, în poză apare numele lui complet, altă ciudățenie, așa că îl puteți găsi pe google daca doriți... pe mine nu mă interesează...) își expune ”agenda” încercând să relizeze ceva. Profit este poate unul din lucruri, din moment ce și-a permis să plătească pentru a i se face reclamă la ”serviciile sale spirituale”. Nu văd rostul să plătești pentru o reclamă... dacă nu îți aduce și ție ceva în urma ei. Adică... arătați-mi care înțelept al acestei lumi investește în publicitate ca să își adune doar niște urmași, niște oameni care să îi dea doar like-uri pe rețelele de socializare, care să execute ce spune el în postările sale, sau în videoclipurile prezentate? Eu personal nu aș face așa ceva, oricât de mare ar fi înzestrarea mea profetică, spirituală, creștină și cum vreți voi.

Nu vă sfătuiesc să faceți experimentul meu de acum 7 ani cu acest ”produs online spiritual” care începe să apară tot mai des pe rețelele de socializare. Sau hai, ca să nu ziceți că v-am constrâns, aveți libertatea să faceți ce doriți, dar fiți măcar precauți.

Cuvântul lui Dumnezeu ne-a avertizat încă de la început că vor apărea mulți profeți mincinoși (Matei 7:15 - lupi îmbrăcați în piele de oaie; Matei 24:11 - vor duce pe mulți în rătăcire; vor face chiar semne și minuni și vor duce chiar și pe cei aleși în locuri unde nu au dorit să ajungă - Matei 24:24, Marcu 13:22). Nu doar Isus a avertizat despre apariția unor astfel de profeți, dar și apostolii: 2 Corinteni 11:13 - vor avea chiar tupeul să se deghizeze că sunt apostoli ai lui Hristos; Galateni 2:4 - vor strecura învățături care vor înrobi pe credincioși; 2 Petru 2:1 - învățători falși, care strecoară erezii în popor, în special în rândul creștinilor, și care nu fac altceva decât să aducă asupra lor o distrugere grabnică.

Îmi place ce spune Apostolul Ioan:

Preaiubiţilor, să nu credeţi orice duh, ci testaţi duhurile dacă sunt de la Dumnezeu, pentru că în lume au ieşit mulţi profeţi falşi (1 Ioan 4:1, NTR, sublinierile din text îmi aparțin)

Dacă am avea credința aceea autentică și am crede pe Dumnezeu pe cuvânt, nu am mai avea nevoie de ”comenzi profetice online”. Dar mai sunt unii între noi care au dezvoltat în timp un fel de ”dependență” de profeție și de proroci. Ei vor să audă ce le mai zice Dumnezeu printr-un proroc, dar ei nu citesc niciodată Cuvântul lui Dumnezeu, una din modalitățile prin care le vorbește Dumnezeu! Personal cred că Dumnezeu ne-a dat rațiune și înțelepciune și înțelegere ca să putem să le folosim și să înțelegem vremurile. Atunci când vrem să obținem ceva sau să aflăm ceva anume... cel mai recomandat lucru este să mergem direct la El, pentru că El are răspunsul la toate întrebările și nedumeririle noastre. Inclusiv dacă ai nevoie de un miracol cu numele tău, și un mesaj profetic în maxim 24 de ore!

Vă recomand articolele de mai jos:

10 moduri prin care ne vorbește Dumnezeu astăzi

Deși nu suntem noi prea predispuși să auzim vocea audibilă a lui Dumnezeu printr-un tufiș care arde – așa cum a pățit-o Moise – sau în mijlocul unui vis – cum a experimentat Iosif – Cel care a adus la existență pământul și cerul prin cuvântul Său încă ne vorbește și astăzi. Atunci când căutăm să înțelegem caracterul Creatorului nostru, viețile noastre vor începe să reveleze mâna Sa protectoare.

Se poate stabili o relație fundamentală cu Tatăl nostru din ceruri datorită jertfei lui Isus de la cruce. Odată cu moartea Sa, perdeaua din templu s-a rupt și ni s-a oferit fiecăruia dintre noi accesul liber la Singurul Dumnezeu Adevărat. În tumultul neajunsurilor vieții El stă alături de noi. Deși facem gafe și pășim greșit, El nu își întoarce niciodată spatele față de noi. În triumful nostru El așteaptă să ne ridicăm mâinile să-i aducem Lui laudă. Noi nu trebuie să ne fixăm sau să devenim niște versiuni mai bune ale noastre ca să putem auzi ceva din partea lui Dumnezeu. El ne iubește pe fiecare dintre noi pentru ceea ce suntem, chiar acum. Deși câteva dintre modalitățile prin care El ne vorbește astăzi sunt de nepătruns, mai jos, în cadrul acestui articol, vă prezint 10 modalități în care putem avea o încredere stabilă. [CONTINUARE AICI...]



Cum să identifici un profet sau un învățător fals?

Cum poate un creștin să identifice un proroc sau un învățător fals? Care sunt semnele după care să identificăm dovada învățăturilor greșite sau false? Ce versete din Biblie ne pot ajut să identificăm pe acei lupi îmbrăcați în haină de oaie?

Noul Testament este plin de pasaje care îi avertizează pe creștini cu privire la învățătorii și prorocii falși. Însăși Isus spunea că ”se vor scula hristoși mincinoși și proroci mincinoși, vor face semne mari şi minuni, până acolo încât să înşele, dacă va fi cu putință, chiar și pe cei aleși” (Matei 24:24). [CONTINUARE AICI...]



Când Dumnezeu îţi vorbeşte şi tu nu vrei să asculţi

Sâmbăta trecută (2 aprilie 2015, la momentul scrierii acestui articol) de dimineaţă am trecut pe lângă 3 ciori negre - care iniţial mi s-au părut a fi corbi şi imediat ce m-am apropiat de ele, au zburat împreună pe un gard din apropiere. Mi se părea mie că erau o echipă, dar nu am vrut să le întreb. În clipa imediat următoare am primit mesajul care vi-l împărtăşesc acum în scris, în acest articol.

Ce are de a face 3 ciori amărâte - care le-am confundat cu 3 corbi - cu ascultarea vocii lui Dumnezeu? Probabil că mulţi vor pune această întrebare şi o vor pune justificat. E dreptul fiecăruia să întrebe aceasta. Ceea ce nu v-am relatat încă... este că ciorile (sau corbi ce erau, nu am fost inspirat să le fac o fotografie...) nu au croncănit atunci când eu m-am apropiat de ele, ci parcă la o comandă, deodată, toate trei s-au mutat din calea mea. [CONTINUARE AICI...]



Dacă citați acest material în altă parte, rog să păstrați toate link-urile din el și să oferiți sursa citării lui: Blogul Lumea cre(s)tina in care traim. Mulțumesc.[left-sidebar]



Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.