Marioneta lui Darwin

Fotografie a lucrărilor artistului plastic Eduard Olaru intitulat "Proiectul descendenţei omului", fotografia este proprietatea mea personală, toate drepturile rezervateDe Valentine's Day, și în weekendul acestei sărbători de la americani - sărbătoare absorbită din plin de toți, pe toate planurile și în toate felurile - am întâlnit un pasionat aprins al unei teorii care face ravagii printre tinerii generației de acum.

În perioada 12-14 februarie 2016, în cadrul clădirii cu șerpi de la grădina zoologică din Brașov a avut loc "Darwin show", o serie de prezentării (în spirit ştiinţific, cum spun prezentatorii acestui simpozion, să îl luăm mai pe înţelesul tuturor) ale unui grup care, deși se pregăteau de plecare la momentul vizitei noastre curioase, au fost foarte obrăznici să ne invite să pășim peste o bandă albă pe care ei au inscripționat, minuscul, perioade de timp din istoria pământului, perioade care sunt susținute de gruparea evoluționiștilor.

Nu vreau să intru în prea multe detalii, vreau să va povestesc de unul din emancipații acestei grupări, care a avut amabilitatea să ne pună pe niște bănci și să ne răspundă la niște întrebări pe care i le-am adresat, întrebări la care am primit răspunsuri neașteptate. Neaşteptate şi pertinente domeniului său de expertiză, desigur.

AfiÅŸul de la intrarea clădirii grădinii zoologice, care semnaliza acest eveniment, poza îmi aparÅ£ineTocmai ieÅŸeam din zona "ÅŸerpilor" (poate vi se aprinde un beculeÅ£ dacă citiÅ£i bine ceea ce scriu printre rânduri...) de la Grădina Zoologică din Noua, BraÅŸov, ÅŸi unul din prietenii cu care eram a observat ceva la etaj, în aceiaÅŸi clădire, unde trebuia să fie secÅ£iunea pentru papagali ÅŸi păsări exotice (click din nou la cineva?), care din nefericire era închisă. Erau niÅŸte oameni care se pregăteau de împachetare, ÅŸi prietenul meu tocmai ce a a exclamat "Darwin Show!" ÅŸi cineva de sus ne-a văzut, a auzit ÅŸi ne-a invitat să ne facă prezentările....

Ne-au servit cu apă, suc, cafea, ce-i drept, am refuzat, din politeţe. Am început să îi spunem la domnul care ne invitase că noi avem alte păreri şi dumnealui a început să ne zică de carbon 14, de izotopi, de erele pământului, despre teoriile care le ştia aşa de bine, căci vorbea chiar şi când interveneam noi. Aici ne-a pierdut mult. Fiecare dintre noi i-am pus întrebări legate de Biblie, de istoria şi creaţia Pământului şi el venea mereu cu câte o informaţie care să ne dea în cap, să ne contrazică faptul că ceea ce credem noi este o poveste. Personal cred că atunci când discuţi ceva cu cineva, fie că eşti sau nu de acord cu acea persoană, din respect măcar, nu faci persoana opusă să se simtă că este un stupid pentru că tu ai citit 10 pagini în plus faţă de cei cu care vorbeşti.... :(

Persoana care ne spunea despre evoluţionism la această prezentare, nu îi dau numele, nu are nici o importanţă - fotografia îmi aparţine, toate drepturile rezervateL-am întrebat sincer, direct, simplu, rapid - pentru că nu prea puteai face asta, cred că personalitatea lui dificilă are acest defect - dacă a citit vreodată Biblia. A răspuns, citez, "da, şi după citirea ei, din păcate, am devenit ateu". Wow! Am exclamat în mine atunci. Vroiam să îi zic că termenul de păcat nu este din evoluţionism şi că a folosit totuşi un termen biblic, pe care probabil nu îl cunoştea, şi îl folosea ca o expresie comună la români. Nu am mai zis nimic. Cum să devii ateu după ce citeşti o carte? Mi s-a făcut ulterior click-ul în cap. La el în cap, totul s-a format în urma citirii, apoi a crezut ceva şi acel lucru l-a urmărit şi adorat în continuare în viaţă. Asta e religia de fapt. Crezi în ceva şi îţi umpli inima cu acel ceva crezând că îţi umpli de fapt vidul care nu îl poate umple decât prezenţa lui Dumnezeu în viaţa ta. Dar asta el nu o creadea atunci...

Nu poţi să devi evoluţionist dacă nu ştii, nu ai citit, nu ai descoperit, nu ai studiat teoria care a fondat-o Charles Darwin, a cărui naştere o sărbătoreau acest grup în acest weekend cu pricina. Deşi nu am studiat prea mult despre teoria lui Darwin, am citit ceva despre ea, consider că însăşi teoria evoluţiei este un alt fel de religie la care se închină astăzi oamenii. Dacă accesaţi pagina de Wikipedia despre viaţa şi lucrarea lui Darwin, veţi observa că Darwin a fost îngropat în cadrul unei biserici, el nu s-a îndoit de adevărurile Bibliei atunci când a devenit cler anglican, doar că Darwin a căutat explicarea legilor naturii mai degrabă decât miracolele şi a văzut adaptarea speciilor ca fiind o evidenţă de proiecţie.

Iată ce declara Darwin legat de viaţa sa "duplicitară", în timp ce era un bun frecventator al bisericii: "Nu am fost niciodată un ateist în sensul negării existenţei lui Dumnezeu. Cred, în general, că agnostic este descrierea cea mai corectă a stării minţii mele" (sursă). Cartea "Lady Hope Story", publicată în 1915 a pretins faptul că Darwin s-a întors la Creştinism pe patul său de moarte. Aceste pretenţii ar fi fost repudiate de copiii lui Darwin şi ar fi fost îndepărtate de istorici ca fiind false.

Aici am ajuns ÅŸi noi cu discuÅ£ia noastră cu acest susÅ£inător aprins al evoluÅ£ionismului. Probabil că el va spune că nu este aprins, ci doar agnostic. Nu am ce să îi fac în acest caz. Ulterior, pentru că am văzut că nu aveam deloc spaÅ£iu ÅŸi nici nu ni s-a oferit respectul necesar pentru a vorbi ceva clar, l-am întrebat pe respectivul dacă ÅŸtie care este diferenÅ£a dintre scrierile lui Darwin ÅŸi Biblia. Åži a răspuns foarte repede, că toate au fost scrise de oameni, fără să mă lase că continui întrebarea mea. I-am spus că Darwin este mort, însă Biblia este singura carte a cărui Autor este prezent atunci când o citeÅŸti. Åži l-am provocat să o citească din nou cu aceasta în cap. Repede ne-a repudiat ÅŸi acestă idee.... Nu am vrut să ajungem la vreo polemică. Am simÅ£it în interiorul meu că această "marionetă" se închina prea tare la religia evoluÅ£ionistă ÅŸi că orice i-ai spune, fie de bine, fie de rău, el nu accepta nimic. Noi de fapt nu am vrut să îl "creÅŸtinăm", am vrut doar să îi arătăm că ceea ce susÅ£ine el pe bază ÅŸtiinÅ£iifică este o erezie ÅŸi că oamenii de ÅŸtiinţă au declarat că există Dumnezeu, ei nu îşi pot explica complexităţile din universul nostru, inclusiv complexitatea fiinÅ£ei umane.

La un ultim cuvânt, i-am făcut semn prietenului meu să aibă şi el cuvântul, deşi nu prea i s-a dat voie. A rostit, "ce credeţi despre lumea spirituală?" La această întrebare nu a putut răspunde, am văzut cum încerca explicaţii logice, cum că Spiritul şi conştiinţa sunt create de om, ficţiunea minţii umane. Până aici i-a fost. Din respect faţă de om am dat mâna cu el şi ne-am luat la revedere, eu i-am strâns mâna şi am rostit "Doamne, ajută!", care probabil că a mers în eter... fără să fie auzit, simţit, a fost pur şi simplu evitat, lepădat... un alt grup intrase şi trebuiau şi ei... lămuriţi ştiinţific. Doamne ajută-i să ajungă la cunoaşterea Adevărului!

Unul din semnele de le grădina zoologică, acest semn era vizibil la fiecare gard unde erau animale care nu erau foarte periculoase... poza îmi aparţineAm ieşit afară noi. Am început să discutăm între noi pe o bancă de diferitele subiecte care le-am auzit tratate în momentele care le-am pierdut acolo. Le-am pierdut pentru că şi fiica mea, care este în clasa a 5a, a considerat că respectivul "a zăpăcit minţile tuturor celor prezenţi". Apoi am aflat la o simplă căutare pe internet cine era gruparea care a avut această prezentare ştiinţifică. Cine a susţinut-o. Cine a avut prezentări. Ce sunt acele persoane. Ce scriu acele persoane. Nu vă divulg prea multe decât un singur element cheie. Dacă vrei să faci pe cineva să înţeleagă ceva ce faci? Îl duci la cursuri, la şcoală, nu? Ei bine, această îndoctrinare cu religia evoluţionistă - care nu este altceva decât o producţie a unor oameni cu prea multă minte - la noi la români se spune într-un anumit termen, pe care îl voi evita aici, din bun simţ - se predă în şcoli la ora de religie!!! Ai întrebat pe copilul tău ce învaţă la şcoală? Ai fost să te interesezi cum intră subtil în mintea copiilor, prin astfel de "simpozioane ştiinţifice" teorii care au menirea de a batjocori, de a călca în picioare raţiunea şi conştiinţa care există DOAR la oameni?

ConÅŸtiinÅ£a nu este ceva care să poÅ£i fabrica, să poÅ£i adapta, să poÅ£i malea. Este acolo de când a fost creat omul. Åži dacă întrebi pe un evoluÅ£ionist de ce maimuÅ£ele, din care se trag ei (doar evoluÅ£ioniÅŸtii cred aceasta, nu?) nu au conÅŸtiinţă, o să îţi răspundă orice în afară de ceea ce a-i întrebat. ÃŽi întreb eu acum pe evoluÅ£ioniÅŸti, cine a creat muzica? A evoluat din ceva? Din ce, oare? A, a creat-o omul? Mă îndoiesc profund. Atunci vântul când ÅŸuieră cine l-a învăţat pe el cum să ÅŸuiere, de unde să vină, încotro să bată? ÃŽntreabă pe un evoluÅ£ionist de ce planetele - care nu le-au văzut încă ochiul uman - au melodiile lor, de ce nu a ajuns nimeni încă pe soare să vadă dacă acesta este un produs al evoluÅ£iei spaÅ£iului, de ce omul când face rău sau bine simte că este rău sau bine, de ce, de ce, de ce??????

Nu e nevoie să dai explicaţii ştiinţifice la evenimente şi lucruri care au explicaţie spirituală. Dumnezeu există, fie că admitem aceasta sau nu, fie că unii zic că există Unul singur sau mai mulţi. Dumnezeu nu are nevoie să fie dovedit. El nu are nevoie de evidenţe ca să fie explicat. El nu are nevoie de apărarea mea, de apărarea ta ca să explici unui nebun că există Dumnezeu. Dumnezeu este ceea ce este El prin El Însuşi, şi numele Lui este "EU SUNT". El nu a fost, nici nu va fi. El este! Prezent. El este aici. El te vede. El te aude. El te înţelege. Tu ce faci??????

Vă dedic tuturor melodia de mai jos. Este o reflecţie pe muzică a celor spuse mai sus. Şi da, eu cred în Dumnezeu şi cred că El este creatorul acestui univers. Aceasta nu o declar că aş fi adeptul vreunei religii. Nu aparţin nici unei religii, nici unui cult religios. Aparţin lui Dumnezeu, am o relaţie cu El. La aceasta te cheamă şi pe tine, nu la o fabricaţie umană.


Nota 1: Fotografiile de mai sus sunt făcute de mine pe 14 februarie 2016, dacă citaţi acest material în altă parte, vă rog să păstraţi toate link-urile din el şi să oferiţi sursa de unde l-aţi citat sau preluat, adică acest blog. Mulţumesc.

Nota 2: Fotografia de mai sus cu "Vă rugăm NU hrăniţi animalele!" mi s-a părut foarte sugestivă în această postare. La marionete nu poţi să le dai de mâncare că o să dea cu piciorul în ea. Pune-ţi următoarea întrebare simplă, "ce fel de hrană iau eu?" "ce fel de hrană primesc copiii mei?" Probabil că trebuie să ne punem în casele noastre astfel de semne. Pe cine hrăneşti tu zi de zi? Într-o zi o să ţi se deschidă ochii, dacă vei vrea, desigur, şi o să te vezi dincolo de gratii, ori prizonierul gunoaielor care le-ai lăsat să intre în mintea şi în fiinţa ta, ori omul care poate fi transformat de puterea şi prezenţa lui Dumnezeu. Nu o cunoşti încă? Caută-L pe Dumnezeu! Pune-L la încercare! O să fi uimit că îţi va răspunde. Nu uita că suflarea ta de viaţă care o auzi şi o simţi chiar acum, nu este un produs al evoluţiei, ci este darul nemeritat la harului Său. Ziua de mâine nu este a ta. Doamne ajută-i pe toţi să ajungă la cunoaşterea Adevărului!



Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.